مجله الکترونیک 02

آن‌سو؛ پنجره‌ای به ارتباطات شهری جلد دوم

نگاه «آن‌سو» به رویداد بارش 2 زیر بال ملائک دومین شماره ماهنامه «آن‌سو» در 56 صفحه توسط معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به صورت مکتوب و الکترونیک منتشر شد. در شماره بهمن ماه به این نشریه گزارشی از رویداد فرهنگی آموزشی ارتباطات، برندینگ شهری و شبکه‌های اجتماعی در مشهد مقدس (بارش 2) آمده است. اطلاع رسانی از دیگر اقدامات مرکز ارتباطات و امور بین الملل و معرفی فعالیت‌های روابط عمومی مناطق، ارزیابی تلاش آن‌ها در پویش من شهردارم2 و همچنین گفت‌وگو با مرشد شیر خدا از دیگر مطالب شماره اخیر است. ماهنامه «آن‌سو» با هدف اطلاع رسانی، آموزش و انگیزه بخشی برای خانواده ارتباطی شهرداری تهران منتشر می‌شود.
مجله الکترونیک 01

آن‌سو؛ پنجره‌ای به ارتباطات شهری

برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استراتژی‌های ارتباطی با شهروندان، رسانه‌ها و سایر نهادها در شهرداری تهران را روابط عمومی‌ها بر عهده دارند تا بتوانند با ارائه اطلاعات و خدمات به شهروندان، افزایش آگاهی و شناخت آنها درباره فعالیت‌های شهرداری، پاسخگوی نیازهای مردم باشند. کار در روابط عمومی‌ها به‌سان تلاش تولید کننده‌ای‌ است که خریدار همان کالا هیچگاه او را نمی‌بیند. مجله «آن سو» برای اولین بار به پوشش پشت صحنه فرایند و رویدادهای شهرداری و نقش روابط عمومی ها می‌پردازد. این مجله به شهروندان و علاقه‌مندان به مسائل شهری، اطلاعات جامع و دقیقی درباره فعالیت‌های روابط عمومی‌های شهرداری‌ تهران ارائه می‌دهد. در این مجله می‌خوانید تلاش قشر فعالی را که عمری در بطن رویدادهای شهری سپری کردند و بسیار کم دیده شدند؛ آن‌سو شاید بتواند قدردانی کوچکی باشد از زحمت شبانه روزی روابط عمومی‌ها.